Angrerett og avbestilling

Er du ikke fornøyd med varen?

Noen ganger er det dessverre slik at produktene man bestiller ikke samsvarer med det man forventer, spesielt med nettsalg. Derfor har vi angrerett i 14 dager fra avtalen er inngått, slik at du som kjøper kan føle deg sikker på om produktet passer for deg eller ikke.

Dersom du benytter deg av din angrerett, betaler du kun fraktkostnadene for a sende varen i retur, jamført angrerettloven § 15. Bare husk at produktet må vare i original stand og med all originalemballasje ved retur. Angrerettskjema blir lagt til som vedlegg til leveringsbekreftelsen du får. Og denne skal du fylle ut og returnere til oss sammen med produktene du ikke ønsker. Varer kan også leveres hos oss etter avtale. Du kan enten bytte til andre produkter eller få pengene for produktene tilbake.

Angrerett kan også benyttes ved å avbestille ordre helt eller delvis før varene er sendt fra oss. Du behøver ikke a informere oss om hvorfor du returnerer en vare, men vi setter pris på om du beskriver hvorfor, spesielt om dette kan hjelpe oss til a bli bedre. Dersom du har betalt for varen(e) på andre måter enn med Visa/Mastercard trenger vi ditt kontonummer.

Dersom angreretten omfatter ordren i sin helhet, tilbakeføres den totale ordresummen. Tilgodehavende vil overføres tilbake til kontoen som ble benyttet ved kjøp, alternativt overført til det oppgitte kontonummer, senest en uke etter at produktet er mottatt hos oss. Dersom du ønsker å avbestille en ordre som ennå ikke er sendt fra oss, kan du ringe oss eller sende en e-post hvor du spesifiserer om det gjelder din ordre i sin helhet eller hvilke varer du ønsker slettet fra bestillingen. Det påløper selvsagt ingen kostnader dersom avbestilling skjer før varen(e) er sendt fra oss.

Vi gjør også oppmerksom på at farger kan avvike fra grafikken på bilder. CleanGrip tar forbehold om feil på sidene og for hendelser som skyldes transportør, leverandør eller annet som ligger utenfor vår kontroll. Det tas også forbehold om skrivefeil og endringer i produktbeskrivelsen. Dersom dette gjør at produktet ikke kan leveres, eller at produktet ikke ønskes levert, vil vi etter avtale sørge for at du kan annullere kjøpet uten kostnader i forbindelse med retur. Vårt ansvar begrenser seg til å heve kjøpet. Kontakt oss gjerne om du har forslag til forbedring!

Garanti og Reklamasjon

Produktet fungerer ikke, hva skal jeg gjøre? Fortvil ikke, ta kontakt med oss så hjelper vi deg så godt vi kan! Det gis full reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven for alle produkter vi selger. Det er minimum to års reklamasjonsrett på alle varer. For produkter som er ment å vare lenger er reklamasjonsfristen fem år.

Transportskade

Vi har gode rutiner på å pakke forsendelsen på en forsvarlig måte, for å få minimalt med skader. CleanGrip garanterer at varer sendt fra oss ikke har noen tegn til skade. Kjøper har selv ansvar for å sjekke varen ved ankomst. Hvis varen er skadet er kjøper pliktig til å melde dette til Posten sa raskt som mulig. Har du vært så uheldig å motta ett ødelagt produkt? Da er vi nødt til å følge Postens regler og rutiner for skadede sendinger.

  1. Det første du må gjøre er å ta med produktet og emballasje tilbake dit du hentet ut ordren og fylle ut en skademelding.
  2. Etter du har gjort dette kontakter du oss så sender vi deg et nytt produkt kostnadsfritt, som vi pakker ekstra godt! Blir varen levert med Posten kan dere ta kontakt med sjåføren eller med oss.

Adresse for retur

Navn kommer
Adr kommer
Poststed kommer

Tlf kommer

Epost kommer