Levering

Hovedsakelig gjøres levering av Posten Norge som leverer på nærmeste postkontor. Du vil få en e-post med sendingsnummer når varen sendes til pakking hos oss slik at du kan følge med på hvor varene befinner seg. Når varen er kommet fram til nærmeste utleveringssted, dette seg være postkontor eller post i butikk, vil du få en SMS med utleveringsinfo. Denne informasjonen står også i sporingsmailen du får fra oss og du vil IKKE få hentemelding på papir.

For bedriftskunder bruker vi Posten eller Bring som leverer dagtid på dør.

Varen er forsikret av selger til kjøpers leveringsadresse.

Leveringstid

Har du bestilt varer vi har på lager så gjør vi så godt vi kan for å pakke og sende din ordre så fort som mulig! Vanligvis blir dette sendt dagen etter at vi har mottatt ordren. Pakker herfra vil bli levert til Posten daglig hvis ikke annet er avtalt.

Vi satser på å ha et bredt spekter av farger, derfor er det en mulighet for at lagerførte produkter ikke alltid er tilgjengelig for salg. Har vi ikke varene på lager som du har bestilt, må disse bestilles. Sjekk derfor ordrebekreftelse som du får per e-post en virkedag etter bestilling for forventet leveringstidspunkt.

Når ordren er pakket og klargjort for sending vil du motta et sporingsnummer per e-post. Det kan ta opptil 24 timer fra du mottar sporingsnummeret til det er sporbart. Når ordren er ankommet ditt lokale utleveringssted vil du motta hentelapp på SMS og/eller e-post så lenge den informasjonen ble oppgitt ved bestilling. Har du forhåndsbetalt via Vipps vil du ikke måtte betale noe på posten.
Dersom du har fylt ut leveringsadresse til din firmaadresse, vil pakken bli levert av Posten og levert på dagtid til oppgitt adresse.
Vi gjør vårt beste for å holde våre sider oppdaterte mot leveringstid og lagerstatus. Det vil allikevel kunne skje uforutsette forsinkelser eller at varen er utsolgt eller utgått hos leverandør. Om dette skulle oppstå, vil vi gjøre deg oppmerksom på det så fort dette er gjort kjent for oss. Er en vare utgått forbeholder CleanGrip seg retten til å annullere gjeldene varelinje helt eller delvis fra ordre.

Dekningsområde

CleanGrip leverer til hele Norge og Svalbard.

Fraktkostnader

CleanGrip har frakt inkludert i prisen på produktet.

Om sendingen skal til Svalbard beregner vi egne priser etter de faktiske kostnader vi har på dette. Det vil også bli trukket fra merverdiavgift på slike sendinger.

Er du firma som handler fra oss og har fått rabatter, vil vi fakturere de reelle kostnadene vi har hatt på frakt. Dette gjelder for PostNord Logistics og Posten Norge.

Feil på adresse eller mottakernavn

Ser du at vi har feil adresse eller informasjon på deg ber vi deg øyeblikkelig å ta kontakt med oss slik at vi får endret dette. Vi kan endre adresse, men ikke mottaker, på en pakke som er sendt fra oss. Dersom feilaktig eller mangelfull adresse er oppgitt, vil du selv måtte bære eventuelle tilleggskostnader i forbindelse med ny utsending. Kontroller derfor din ordrebekreftelse nøye, og kontakt oss snarest dersom noe må endres før utsending. Oppgi gjerne ditt telefonnummer ved bestilling i tilfelle vi skulle behøve å ringe deg. Du vil alltid få et sporingsnummer på e-post når pakken sendes fra oss og kan enkelt sjekke hvor pakken befinner seg.

Pakker som ikke hentes

Pakker som ikke hentes på Posten innen 14 dager blir returnert til oss. Du vil da bli belastet med et gebyr på kr 150.- i tillegg til de reelle fraktkostnader på tur/retur vi har hatt på dette. Dette er for å dekke kostnadene vi har hatt med forsendelsen.